۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی:

توسعه همه جانبه بیجار مهمترین هدف شورای مشورتی است

توسعه همه جانبه بیجار مهمترین هدف شورای مشورتی است

بیجار- نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه همه جانبه شهرستان بیجار و تلاش در راستای رفع مشکلات مهمترین هدف شورای مشورتی و زیر بنایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهندس علیرضا زندیان صبح چهارشنبه در جلسه شورای مشورتی و زیر بنایی ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تمام قد برای کمک به رئیس جمهور ایستاده است تا مشکلات و بالاخص حوزه اقتصاد بر طرف شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه رفع مشکلات شهرستان است و با حضور در کمیسیون اصل نود امیدواریم مشکلات این شهرستان بر طرف شود.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست تخصصی‌تر به موضوعات و مشکلات می‌پردازیم و باید ناظر بر عملکرد دولت باشیم و مشکلات مختلف شهرستان بررسی شود.

زندیان گفت: در هر جلسه یکی از موضوعات و مشکلات شهرستان بیان می‌شود و به صورت تخصصی و با حضور مسؤلین مشکلات بخش‌های کشاورزی، صنعت، بهداشت و درمان و… بررسی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای بررسی هر موضوع مدیرکل مربوط هم دعوت خواهد شد و تصمیم داریم مجمع نمایندگان کردستان ماهیانه در هر شهرستان حضور پیدا کند و مشکلات هر شهرستان برطرف شود.

وی ادامه داد: دغدغه ما رفع مشکلات منطقه گروس است که در راستای آبادانی این دیار گام بر می‌داریم.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: هدف ما تلاش برای توسعه شهرستان است و ما دیگر نباید به عقب بازگردیم یلکه باید با رفع موانع به پیشرفت این دیار کمک کنیم.

وی تاکید کرد: این جلسه به صورت ماهیانه برگزار خواهد شد و نتیجه هر جلسه باید اعلام شود و مدیران در راستای رفع مشکل مربوطه باید تلاش کند.

کد خبر 6258835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha